perjantai 11. heinäkuuta 2014

Kuuma päivä töissä ja pikkarit lensi nurkkaan ;)

Ilmastointi hajosi töissä, totta kai, kun on kuumat ilmat. Myymälä on täynnä sitten pöytä- ja jalkatuulettimia.. Kävin riisumassa pikkuhousutkin pois ja käyn välillä seisomassa tuulettimen edessä ja annan ilman mennä pimppiin. Tuntuu ihanalta.. Helmat hulmuaa ja paljastaa paljaan alapään. Ei haittaa..
Työasuna olen suosinut pikku pikku vaatteita, koska onhan nyt kesä. Ja suurimmaksi osaksi työskentelen yksin, sellaista se myyjän työ tänä päivänä on. Ja kerran sitä vaan nuoria ollaan, niin mun mielestä on lupa näyttää omaa kroppaansa.
Kokoajan mielessä pyörii taas vaan seksi ja toivoisinkin, että tulisi joku komea miesasiakas ja voisin hänet  vikitellä vaikka takahuoneeseen pikku iltapäiväpanolle. Tekisi niin hyvää, kun joku nyt koskisi märkää ja kiimaista alapäätäni. Uuuuuh.. Vaikka en mä oikeesti niin tekisi, koska mulla on mies, mutta saa sitä päiväunia ihmisellä olla..
Eilen tilasin stingejä, joissa on helminauha jalkojen välissä ja samalla tilasin myös pienen pienet valkoiset lappubikinit. Ne päällä ei ehkä julkiselle uimarannalla viitsi mennä, mutta omalla parvekkeella niiden kanssa saa kivat rusketusrajat.. Tilasin myös kasan avonaisia pikkareita eli housuja ei tarvi ottaa pois vaan pääsee suoraan asiaan ;) Tilaukseen meni myös huulipunaa muistuttava pikku vibraattori. Menee hyvin käsilaukussa eikä kukaan tiedä mikä se on ja onpa sitten apu lähellä missä vaan jos alkaa panettamaan..
Aina mulla on kovat seksihalut ollut, mutta kesä on kyllä vielä super-kiimaista aikaa. Kokoajan vois olla vaan panemassa. Onkohan muillakin sama "ongelma"!? Mies ei jaksa ihan mun tahdissa ja pakko on siis välillä harrastaa itsetyydytystä. Kivaa sekin on ja vaihtelua ja samalla voi vaikka haaveilla siitä komeasta miehestä jonka kanssa takahuoneessa olisi päiväpanolla :D
Olen miettinyt myös, jos alkaisi myymään käytettyjä pikkareita. Monet niitä kauppaa ja kysyntää kuulemma on. En vaan tiedä miten sen homman sitten oikeasti toteuttaisi.. Noo, mietitään asiaa..
No niin, menipäs se ruokkis taas nopeeta.. Ja takaisin työn ääreen.. Toivoisin kommentteja ja ehdotuksia millaisia juttuja haluaisitten kuulla mun päivistä tai millaisia kuvia.. Jos ei tänne halua kirjoittaa niin nannan.sulot@gmail.com
Kuumaa päivänjatkoa ;)
Love
Nanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti